torsdag, januar 28, 2016

Green-to-pink roses



God morgen!

Jeg sitter her og koser meg med en skål med mango og jordbær, en kopp kaffe selvfølgelig og ser på at det snør ute. Jeg har hatt koselig overnattingsbesøk av ei venninne som skulle rekke noe i sentrum kl 8 imorrest. Så nå sitter jeg egentlig bare her og lurer på hva jeg skal finne på idag frem til jeg starter på jobb kl 16. 

Jeg er så stiv og støl etter gårdagens trening, som fryktet, at det frister ikke å trene idag. Men så er det jo restitusjon som står på planen, så jeg kan jo gjøre alt fra å gå en tur til å rulle på foam rolleren. Så kanskje jeg bare skal hyre på meg å gå en tur?

Uansett så har jeg kjøpt en nydelig bukett med roser på REMA 1000, ja faktisk. 80kr og jeg fikk 10 relativt store roser. De er kjempefine. Jeg vurderte sterkt å kjøpe to buketter... Og angrer faktisk litt på at jeg ikke gjorde akkurat det. Jeg får kanskje smiske med gubben og få han til å kjøpe meg enda en bukett. Den grønn-til-rosa fargen er den fineste fargen på roser, synes jeg. Også gjør de seg så fint på spisebordet, kjøkkenbenken eller på tv'benken. En liten hverdagslig lykke. 



I am currently sitting here enjoying a bowl of mango and strawberries, a cup of coffee, and watching the snow fall outside my windows. I have a late shift at work today and am wondering what I should do today. I am pretty sore after yesterdays workout so I am not very tempted to do a workout today. But the plan says restitution, so I can do it pretty simple and go out for a walk. 

Anyways, the roses on the pictures are a beautiful bouquet bought at a grocery store. They are big, beautiful and my favorite green-to-pink colour. They're a pretty decor anywhere you put them. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)