onsdag, januar 27, 2016

Maximum

God onsdags morgen!

Jeg har nettopp hatt i meg x antall havregryns befengte lapper og sitter her nå med kaffekoppen - klar for å dra på trening om litt! Til tross for at jeg la meg kl 12 i natt fikk jeg sovet over 7 timer. Og det er innafor. I dag er det max styrke som står på planen og det var litt viktig med nokk søvn. 

Etter planen skulle jeg nå vært på vei til treningssenteret, men så er jeg jo tidenes tidoptimist. Dessuten har jeg jo fri idag, så å skli litt utenfor tidsplanen skader liksom ikke. Jeg hoppet iallfall i treningstøyet med en gang jeg stod opp, og baggen er pakket og klar. Jeg har bare å kle på meg yttertøy å dra så snart jeg har drukket opp kaffekoppen og gitt kattene mat. 



Også er vi jo i midten av treningsuke 4 og jeg må si det har gått veldig bra å ha en treningsplan. Jeg har fått unnagjort alle øktene som står oppført så langt. Jeg startet med to uker hjemmetrening, før jeg begynte å komme meg på senteret. Det var veldig greit å starte rolig og bygge meg oppover, jeg har sluppet unna den værste stølheten og gradvis gjort kroppen klar over at det blir tyngre økter. Sånn som i dag. Det er min første maxstyrke økt, og jeg er veldig spent på hvordan det vil gå. 

Forlater dere med denne, så kan dere tenke "hva i all verden så jeg nå?" eller så kan du bli som meg; gira og våken! Vi snakkes ;)





I've just eaten breakfast and am currently sitting her with a cup of coffee - ready to hit the gym in a bit. I wasn't in bed before midnight but I still got a decent 7 hours sleep. And thats is what I need for a max strength workout.

After the plan I should be on my way to the gym now, but then again I am a time optimist. I always think I'll use shorter time than what I actually do on stuff. But it matters not, I have a day off and plenty of time. 

I'm in the midst of training week 4, and having a workout plan has worked pretty well for me. I've done all the workouts. Starting small with homeworkouts and slowly building up to more heavier workouts at the gym. Varying how I do the workouts have made sure I don't grow tired of following this plan. 

Well, I am leaving you with this live performanse and you can either think "what the heck did I just watch?" or get pumped and awake. These guys are forever insane!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)