mandag, januar 25, 2016

Sunday skiing

God mandags kveld!

Idag er jeg rett og slett sliten, og hvorfor det? Fordi jeg begynte på jobb kl 8, så jeg var oppe langt tidligere en hva jeg har vært noen av de siste dagene. Også har jeg fått unnagjort en deilig økt med hurtighetstrening. Den var tung skal jeg si dere, tung og god. Så jeg er sliten på en veldig god måte. Jeg ser egentlig frem til å krype til høys om noen få timer.

Også er jeg sliten da gårdagens fantastiske skitur sitter god i kroppen. Kan egentlig ikke fatte at det ikke er mer en enn dag siden jeg og Veronica var på tur. Samtidig ble søndagen så ekstra lang, bare på grunn av 2 herlige timer ute i frisk luft. Jeg ble så trøtt etter middag igår at jeg duppet rett og slett av på sofaen, og måtte senere på kvelden unne meg en liten flaske brus. Chattet med Veronica og fant ut hun og hadde unnet seg brus. Haha, vi var og er begge slitene. Likevel, vi hadde det så gøy sammen!



Det ble jo som vi fryktet, regn og mildvær, men ut på ski skulle vi! Vi tenkte som så at en liten tur skulle vi klare å få til. Og vi gikk nesten helt til Estenstahytta. Vi snudde da vi hadde vært ute over en time, rett og slett fordi vi tenkte på tilbaketuren og det hadde begynt å regne mer. Vi var og relativt våte, men det var ingen sure miner på oss. Vi var godt hyret, og i godt humør.

På vei nedover fikk vi noen dansker bak oss, og fikk oss en meget god latter da det lå en stykk danske med ski og staver i alle rettninger i en av utforbakkene. Det kunne like så godt vært en av oss, jeg gikk ned den bakken for å si det sånn. Jeg ble etter hvert litt modigere på plogingen og veien hjem gikk i en fei. 



Da vi var tilbake på start kunne vi rett og slett ikke fatte at 2 timer hadde gått så fort, og samtidig så var bare klokken snart 3! Vi var begge ganske enige om at dette hadde vært godt både for kropp og for sjela, og vi var fornøyde med at vi kunne krysse av at vi hadde fått utnyttet snøen som hadde kommet.

Det er relativt lenge siden jeg har stått på ski, sist gang jeg virkelig husker det må ha vært i en eller annen gymtime på ungdomsskolen  Så om det stemmer er det over 10 år siden sist! Ikke rart jeg ikke husket hvordan jeg skulle gå i fiskebein med det første. 



Good Monday!

Started this week with a good agility workout, and I still feel yesterday skiing trip in my body so I'm pretty tired right now. We had so much fun yesterday! I think it was the first time in over 10 years that I've been skiing. It was raining so we thought it would be a short trip, but we almost made it to Estenstahytta before we turned and skied home. We spent around 2 hours out in fresh air, and couldn't believe that it went so fast, and at the same time it was just 3 o clock when we where back to start. 

Sunday was great, as you can see on the pictures of us with big happy smiles. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)