mandag, januar 11, 2016

Baking, Mistletoe & Kittens

God kveld!

Da jeg kom hjem fra jobb idag kastet jeg i meg en banan og gikk rett i gang med en treningsøkt. Utholdende styrke. Jeg er jo litt stiv og støl etter løpeturen i går, men det gikk ganske greit. Etter et varmet jeg meg opp siste stykket av restene av lørdagens lasagne og rigget opp en episode av The Shannara Chronicles. Jeg er sterkt fristet til å se en episode til, men jeg har så langt klart å rive meg unna for å børste kattene litt og oppdatere dere. 

Jeg tenkte egentlig vi bare skulle gjøre oss ferdige med det siste instagram innlegget for 2015. DA skal jeg ikke gjøre flere tilbakeblikk for 2015. Med mindre det er for å se tilbake på en måned eller bildearkiv, så klart. ;)


[Airport fashion • Chill OOTD • One of my parents kittens]


[Baking with the girls • christmas cookie chef • Christmas spirit]

[Under the mistletoe • Christmas deco • our three!]


[Love this look • Me and christmas kittens • Golden cofffee]


[Christmas dinner table • Blue hair & fluffy hat • RED]


[NYW look • NYE fun with bestie]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)