lørdag, januar 09, 2016

Flashback: 2015 through the blog III

God lørdags morgen!

Igår var jeg sliten etter årets førte arbeidsuke, så vi var jammen i seng før klokken halv tolv i går. Og jeg må innrømme at det er litt godt å starte lørdagen kl halv ni. Jeg har tent på x antall lys i stuen fordi vi er fri for ved. Det må kjøpes i dag! Kaffen er satt på kok og P3 står på dab-radioen. Og mens studenten ligger og drar seg i senga, tenkte jeg å få unna tilbakeblikket på de 3 siste månedene av 2015. 

OKTOBER


Jeg ønsket Oktober velkommen med noen fine ord.


Jeg bestemte meg for å være flinkere å bruke kameraet mitt. 


Herlige bilder fra en søndagstur i Bymarka. 



Samling av outfitbilder fra instagram, fra mitt synspunkt. Jeg lover jeg skal komme igang med dette igjen for de som savner det. Herlige bilder.



Ett innlegg hvor jeg skriver litt om det å ha en dårlig periode hvor du bruker ordet sliten x antall ganger og ikke får så mye gjort. Og hvor deilig det er å komme over kneiken og imot en bedre periode. 


Da jeg fikk lov å løpe igjen gikk jeg til innkjøp av min egen foam roller. Her er det og noen kloke ord fra terapeuten min, artig å lese igjen!


NOVEMBER


Koselig hverdagslig tirsdagskveld med Veronica! Åh, slike øyeblikk i selveste hverdagen er så deilig. Det er ikke bare i helgene man kan hygge seg ;)



Høsten rett utenfor vinduet og døra.


Ett inspirasjonsinnlegg hvor jeg skriver litt om min favorittkombinasjon med skinn og strikk. Hardt og mykt. Kontrast. Love it!


Fine detaljbilder og et koselig søndagsinnlegg.



Da vi jentene skulle på julekjole shopping endte vi opp med alt annet enn hver sin kjole. Det var nemlig vanskelig å finne noe vi likte. Likevel hadde vi en utrolig koselig lørdag sammen.


ååh, jeg glemmer ikke tiden, UKENE, med stilas og folk utenfor vinduet hver eneste dag. Så glad for at akkurat det bare er minner nå. 


En liste jeg laget over hvordan jeg kunne få en mer kreativ hverdag. Greit å kunne ta denne listen frem av og til når jeg lurer på hva jeg skal gjøre.


Ett innlegg hvor jeg skriver litt om hvor stolt jeg er over å få være gudmor til ei flott lita pie.


Advent stemning i leiligheten på første søndag i advent. For en utrolig koselig tid adventstiden har vært i år. 


DESEMBER


Jeg gjorde noe jeg ikke hadde gjort før, jeg donerte penger til en organisasjon. Så jeg måtte rett og slett dele noe ord om det.


Åh, altid koselig å se tilbake på innlegg om turer hjem til far og mor. Selv om reisen hjem ikke gikk akkurat helt smertefri, bled et en bra tur! Også har jeg en så fantastisk pappa! Hvorfor står i innlegget ;)




Ingen tur hjem til far og mor uten å dra innom Jørgen og Linn-Eli, og så klar min kjære gudatter Elina. Så koselig som vi hadde det!




Herlige fargerike og inspirerende bilder fra den håndarbeidsbutikken fra hjemstedet mitt. 


Dette er definitivt årets kjøp! Det er bare å stikke innom innlegget å lese om hvorfor du bør kjøpe denne om du sliter med å komme deg opp om morgenen.


Noen tanker om julen som voksen contra barn. Og herlige bilder fra en koselig onsdagskveld med Veronica.



Fine flotte bilder fra vår første jul hos oss. Det var så innmari koselig å stelle i stand julen selv for en gang skyld, og jeg vil påstå at jeg på grunn av det fikk ekstra julefølelse og stemning. 

Og det var året 2015 igjennom bloggen. Artig selv å se igjennom alle innleggene. Noen husket jeg på og andre minte meg på ting jeg har fundert på. Andre hadde jeg rett og slett glemt og det ble et gledelig gjennsyn. 

Det har rett og slett tatt meg over 2 timer å gjøre dette innlegget da jeg har blitt avbrutt flere ganger. Noen ganger av Lørdagsrådet på radioen andre ganger av minste pusemann, Jax, som sliter litt med bløt mage. Bløt mage betyr at mor må følge med på om det sitter igjen noe i rompa hver gang han har vært på do. Og det har det. Som matmor er det bare å legge vekk fisefine tanker å få jobben gjort. Har gitt han probiotika, så jeg krysser fingrene på at det ordner seg rakst! Ønsker dere alle en fortreffelig lørdag!

I'm having a lovely Saturday morning and thought it was a perfect time to finish the recap of 2015 seen though the blog. It's been fun to do, and it has reminded me of a lot of things I have forgotten that I had blogged about. I'm sorry that most of the updates aren't with translations, but somewhere in November I started to add an english translation at the end. 

I'll make sure I'll do it more often throughout 2016 ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)