torsdag, januar 07, 2016

A list for 2016

God ettermiddag!

Jeg hadde jo en liste for hva jeg ville gjøre ut året 2015 for å prøve å ta tiden litt tilbake. Jeg vil si at selv om jeg ikke rakk å gjøre alt, så fikk jeg gjort langt mer en hva jeg ville gjort uten det fokuset. Jeg fikk gjort ting fordi jeg prioriterte å få tid til dem innimellom jobb og livet ellers. Dermed har jeg veldig lyst til å lage meg en liste over ting jeg ønsker å gjøre i 2016. 

Ja, for hele året. Jeg synes det er litt spennende jeg. For hvor mye forskjelling kan jeg komme på nå som jeg har lyst å gjøre? Og tenk om jeg ikke lager en liste, hvor mye av det på denne lista ville blitt glemt? Også liker jeg jo lister. Å krysse av noe er jo den deiligste følelsen ever. Så la oss sette i gang!



Hva vil jeg i 2016?

 •1. Rydde skapet og donere bort klær jeg ikke bruker. 
•2. Gå tur i regnvær ikledd full regnhyr.
•3. Løpe halvmaraton.
•4. Brenn røkelse oftere. 
•5. Se på solopppgang/nedgang med min bedre halvdel.
•6. Telte ute en vinternatt.
•7. Skrive en liste over ting som gjør meg lykkelig.
•8. Lage glutenfrie fastelavensboller.
•9. Lære meg å bake glutenfrie brød.
•10. Feire min og gubbens 4 års dag.
•11. Dra i fjæra på langfredag.
•12. Brenne bål ute i kveldsmørket.
•13. Gå opp til geitfjellet/estenstahytta minst 1 gang i mnd.
•14. Sykle til jobb.
•15. Lakke neglene i spennende farger.
•16. Tørre å gå med en mørk lillabrun leppestift.
•17. Ta bilder av det som inspirerer meg.
•18. Fortsette å legge ut antrekksbilder fra mitt perspektiv på instagram.
•19. Dra til ytterpunktene av trondheim.
•20. Dra på biltur med jentene.
•21. Plukke de første hestehovene og ha i vinduet på kjøkkenet.
•22. Holde leiligheten ren, i stedet for å gjøre rent.
•23. Bade i havet.
•24. Dra til Lyon i Frankrike.
•25. Besøke andre IKEA varehus.
•26. Late sommerdager i solen med venninner.
•28. Drikke vin med gubben på verandaen.
•29. Endelig kjøpe sikkerhetsnett slik at kattene kan gå ute på verandaen.
•30. Lage en bursdagskake med glitter.
•31. Ligge på sofaen en høstdag og kose med pusene.
•32. plukke høstblader, presse og legge i en ramme.
•33. Lese flere gode bøker.
•34. Finne en ny serie og se en sesong.
•35. Se Eurovision Song Contest med jentene.
•36. Gå Topp7, alle 7 toppene så klart.
• 38. Feire jul med mamma og pappa.
•39. Fullføre fargeleggingsboken, og kjøpe en ny.
•40. Strikk mer!
•41. Stramme inn forlovelsesringen.
•42. Gå turer/jogg opp til og rundt Theisendammen.
•43. Spille og runde ett bra spill på Xbox one.
•44. Dra på kinodates med gubben på nova 1 i toseterne. 
•45. Ringe hjem litt oftere.
•46. Kjøpe trådløse øreplugs til løpingen.
•47. Anskaffe nye gode løpesko.
•48. Lære meg å lage katteleker.
•49. Stopp. Se opp. Og nyt.
•50. Kjøpe ny almanakk, og ha oversikten. 

Dette er hva jeg kom på akkurat nå. Jeg tipper at denne lista kommer til å vokse i løpet av året. Det er jo så utrolig mye å gjøre, kan jo ikke komme på alt nå. Og har du noen tips, så gjerne kom med dem.

I had a list over everything I wanted to before 2015 was over. I did most of it, but not all. The whole point of it was to take back time, and to do more of what's often forgotten in-between work and life. But it was fun to have such a list, and I want to start earlier this year. So I've started on a list for the things I want to do in 2016. This list will probably grow a bit longer, but this is what I could come up with now. 

I will not translate the list, but you could always translate it at google translate. Some of it should make sense :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)