tirsdag, januar 26, 2016

We are diamonds taking shape



Legge meg tidlig sa jeg? Nei, klokken halv ti sto jeg på stuegulvet med denne på full guffe og hoppet rundt. Plutselig var jeg lys våken igjen.

Denne sangen har gått på repeat i det siste på vei til jobb, men det er hjemme på anlegget den er best. Jeg brukte den idag til å motivere meg til å ta ALL oppvask som stod på benken, og jammen fikk jeg ikke gjort det også.

Det er noe med denne som bare gjør meg lattelig glad og goofy. At videoen er fulle av dansende aper gjør meg ikke mindre goofy akkurat. Dette er en skikkelig feel-good låt som går rett inn i hjertet. Det er umulig å ikke bli glad av denne. Så jeg måtte bare spre gleden videre før jeg tok kveld, om det nå skulle være noen sjeler der ute som fortsatt ikke har fått den med seg. For ja, jeg oppdaget denne litt sent. - God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)