torsdag, januar 21, 2016

Snow, Snow, Snow

God torsdags formiddag!

Med så mye snø som det har kommet de siste dagene er det jo helt umulig å holde barnet nedgravd inni meg. Så før gårdagens taco-kveld med Veronica, måtte jeg sende hende en melding å spørre om vi skulle lage en snømann når hun kom. Ingen tvil, det skulle vi. Hun skulle finne boblebuksa, hun var klar! 

Da tacoen var laget og fordøyd, og vi satt og varmet oss foran peisen måtte jeg spørre "frister det å gå ut nå å lage snømann egentlig?". Jeg måtte jo bare dobbeltsjekke. Svaret kom kontant "Ja det må vi jo!". Det er så herlig å være rundt noen med det samme lille barnet inne i seg. Og som ikke er redd for å vise det. For jeg er litt beskjeden med å vise mitt, fordi jeg er litt skeptisk på hvordan det vil bli mottatt. Jeg er jo tross alt 25 år, vi begge er det. 

Men hva er det første jenta gjør når hun kommer ut, jo hun springer og hoppe ri den største snødungen hun finner. Ja, vi der definitivt på samme plan. Vi har definitivt hentet fram barnet i oss!





Det var desverre alt for porøs snø til å lage snømann. Hvem skulle trodd det når temperaturen har ligget rundt 0 til -3 grader. Men var vi først ute så skulle det benyttes. Det er jammen lenge siden jeg har basket rundt i snøen fult påhyret og med null bekymring om å få snø i nakken. 

Så nå må bare folk sitte inne og tenke "åh så barnslig!", jeg har i det minste vært ute i frisk luft, og jeg har i det minste benyttet meg av snøen. Og jeg er lykkelig!















With the amount of snow thats been falling from the sky lately, me and my dear friend just had to get dressed and bring out the child in us. We had so much fun, and a great time outdoors. It definitely was better than sitting inside. We're both 25, and people will probably thing "thats so childish", but we were happy! 

And you're not grown up until you dare to show your childish side! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)