lørdag, januar 02, 2016

From 2015 to 2016

Hei 2016!

Igår lå jeg nede for telling og maktet rett og slett ingen ting, men idag er jeg i det minste i bedre form.  Ja, litt i bakrus var jeg i går, men aller mest syk. Hele dagen igår ble tilbrakt på sofaen med ibux og brus. Hosten var værre en noen gang og dagsformen var slapp. Det er den jo idag og, og jeg tror seriøst jeg har rukket å snyte meg 15-20 ganger i løpet av den første våkne timen. Starter med andre ord 2016 med en real forkjølelse.

Men, vi avsluttet 2015 med ett brak! For en kveld, og så gøy vi hadde det! Jeg er litt sint på meg selv for at jeg faktisk glemte å ta med meg kameraet mitt, men men... Ble da noen bilder fordeom!;)





Kvelden var fylt av god stemning, og selv om vi syke (gubben og jeg) måtte drikke oss litt friskere, storkoste vi oss! Kan godt tenkes at jeg bare gjorde det værre for meg selv de neste dagene, men ikke farsken om en forkjølelse skulle få sette en stopper for feiringa. Spesielt ikke når jeg skulle feire med venner. 

I fjord valgte jeg å gubben å ga en rolig nyttårsaften hjemme bare oss og pusene, så det var jo litt ekstra stas i år å være med venner. 

Ekstra gøy ble det jo og når det ble rigget i stand til leken "beer pong". Veldig morsom lek og ekstra gøy blir det jo når konkurranseinstinktet til folk kicker inn. Tror jeg var på det tapende laget alle ganger bortsett fra en. 



Og da klokken nærmet seg midnatt kledde vi på oss og trosset vinden så godt vi kunne. Ut skulle vi å se på fyrværkeri og tenne stjerneskudd uansett hvor dårlig vær det måtte være. Vi skøt riktig nokk ikke opp noe selv, men oppe på langdalen var det jo en fantastisk utsikt utover hele byen som vi kunne følge med på. Så ufattelig fint! og litt deilig at jeg ikke har det på bilde, men at det kun er et minne oss i mellom, alle oss som var der.

Hele to stjerneskudd fikk jeg og gubben futt i og et par bilder knipset før alt sloknet og det var bare å karre seg inn igjen og få i seg varme. Må si det ble en litt unik feiring, men vi hadde det gøy likevel. Alle bildene under bærer preg av vind, og jeg tviholder enten på vottene eller på lua. 




Etter at vi kom oss inn igjen ble det jo så klar litt ringing rundt for å ønske folk rundt om kring godt nytt år. Jeg brukte blant annet face-time til å ringe min søster i Frankrike og en god venninne i Romania. De begge ble veldig glade for det. 

Alt i alt må jeg si at overgangen til 2016 ble ganske bra. Tenk 2016!

Oh, how much fun we had at new years eve. Even tho my partner and I had to drink ourselves free from the cold we both had gotten, we had a really great time! I might be less sick now if we didn't, but no chance in hell that I would let a cold put a stopper to this celebration. Last new years eve we choose to spend it alone at our home, due to being away from the cats most of the christmas and that we just wanted to relax. So this year I really wanted to spend it with my friends.

I had a great time and I hope everybody else had to. We played beer pong and I was on the loosing team every time except for one. It is so much fun when the competitiveness kicks in. 

When we reached midnight we dressed up and braved the weather to go out and watch the fireworks. We had the best view of the city and it was magnificent to watch! What a great entrance into 2016!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)