onsdag, januar 27, 2016

Maximum sequel

Hei igjen dere!

Jeg liker å spontan oppdatere idag vist. Jeg sitter her på gulvet med en skål med jorbær og mango. Ingenting er som deilig fersk frukt for å døyve søtsuget. Jeg går som regel innom rema i byen når jeg er på trening og idag hadde de mango for 10kr pr stk og en pakke jordbær for 24kr. Gjett om jeg slår til jeg som er så glad i mango og jordbær. 

Hvorfor jeg sitter på gulvet? Rett og slett fordi her liker jeg meg. Jeg har alltid vært en gulvsitter, og etter en så tung treningsøkt på beina så var det jammen godt å sitte her. For det ble litt av en økt, og jeg er positivt overrasket over fremgang til tross for at det er lenge siden jeg har trenet så tungt på beina. Jeg klarte faktisk å ta to sett med 50kgx6 reps idag! Og jeg klarte to sett med 45kgx8 reps på stående utfall m/stang, og ikke minst så klarte jeg to sett med 80kgx6 preps på benpress!!

Jeg kjørte 4 sett på alle øvelsene, da jeg måtte finne ut hva jeg turte å ta max uten en treningsbuddy. Likevel endte jeg opp med å trene med tyngre vekter enn hva jeg noen gang har gjort. Unilaterale øvelser på beina har virkelig gjort sitt. Herlig!

Ikveld er det taco-onsdag med jentene, så jeg skal hive meg rundt å støvsuge kåken før jeg skal gjøre meg klar og komme meg ut av døra. Ha en trivelig onsdag!




I think I like spontaneous updates today. I am currently sitting on the floor enjoying a delicious bowl of mango and strawberries. Why on the floor? Because I love sitting here, I've always been a floor person. And it feels damn good to sit on the floor after a hard leg workout. I am positively surprised that I manage to take heavier weights than I usually do. I was determent to push myself out of the comfort sone today. And it really seems like unilateral leg exercises does the trick. I am getting stronger!

But it's time to vacuum the floors in the apartment and get ready for Taco-Wednesday with the girls. Have a great day! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)