fredag, januar 15, 2016

Prep, zipper details and a hint of sportiness.

God ettermiddag!

Det har vært veldig deilig med fri idag, og ikke minst å få tilbringe dagen med gubben. Det er egentlig litt greit at vi kan få fredagen sammen når han er hjemme for helgen, og jeg jobber i morgen. Jobber 12-20 så da går mesteparten av den lørdagen. Vi har hatt en veldig fin dag sammen!

Ellers så har jeg tenkt litt på klesstil i de siste dagene. Jeg kjenner at jeg savner skjorter og genser stilen veldig, og synes synd på alle skjortene som henger i skapet. Jeg var jo helt hekta på å kjøpe skjorter en gang, og jeg er fortsatt veldig glad i preppy stilen. Uten at den blir alt for American preppy. Skjorter under gensere er bare utrolig stilfullt. 

Samtidig er det andre elementer jeg også kunne tenkt å dra med mer inn i klesskapet i 2016. Jeg elsker jo hullete bukser, strikkede gensere, glidelås detaljer. Jeg synes det er innmari kult å kombinere det formelle og hverdagslige. Og jeg liker innslag av litt sportslig stil. Går alt dette ann å kombinere? Vel, ut i fra de bildene jeg har funnet som inspirasjon idag så er svaret et rungende JA. 




I've been thinking about my style a lot lately, and I have some thoughts of what I want to bring into my wardrobe during 2016. I've always loved the preppy look with shirts underneath sweaters, and I feel sorry for all the shirts that just collecting dust in my wardrobe. They need to come out in the light again. I also want to bring in more zipper details, ripped jeans and elements of the sporty trend. Can all these be matched into one style? From the inspirational pictures I've collected the answer is a big YES.

2 kommentarer:

  1. HYLER høyt inni meg:) vi er så skummelt like:) at det går ann. Har sittet nå å tenkt dette selv:) ELSKER kombinasjonene :-D

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)