fredag, januar 22, 2016

A friday night

God fredags kveld folkens!

Nå har jeg akkurat sunket ned i sofaen etter et nydelig måltid. Kjenner at jeg sliter med å holde meg våken faktisk. Jeg har så lyst å slenge meg nedpå og ta en blund, men det er litt i seneste laget egentlig. 


Uansett, idag ble det en real styrkeøkt på meg etter at jeg hadde ryddet og vasket leiligheta for helgen. Jeg hadde sett for meg at det skulle bli ganske tungt da jeg var på mølla og løp intervall igår, men jeg må si det gikk overraskende bra. Hittill i år har jeg bare trent utholdende styrke, så det var deilig å trene litt tungt og eksplosivt idag. Gangsperra kommer nok til å melde seg i morgen, og for å ikke snakke om på søndag!

Etter trening handlet jeg meg vintersko, ett super fornuftig kjøp, før jeg og gubben tuslet hjem for å lage oss middag. På menyen sto det Tikka Masala! Og denne gangen gjorde vi noe som vi ikke har vært så flink til før. Vi sørget for å ha med tilbehør som er typisk til slik mat. Naturell yoghurt, cashewnøtter og glutenfri-wraps som nemmeste variant til nanbrød. Disse er så tykke at de passet langt bedre til dette enn til taco. 




Det ble uansett ett langt bedre måltid med alle tilbehørene enn bare Tikka masala gryten og ris. Vi sitter begge her relativt mette i sofaen og er klar for en slapp fredagskveld med film. 

Hva skal dere finne på i kveld da?

- God helg!





We just finish a delicious meal of Tikka Masala. It was such a great meal with natural yoghurt, cashews  and gluten-free nanbread. I'm so tired I can nearly keep my eyes open. After a heavy workout with weights earlier today, I'm feeling pretty worn out. I thought todays workout would be difficult but I gave it all. And I feel it for real now. 

My partner and I are totally read for a lazy night in with some movie. What about you?

- Have a nice weekend!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)