tirsdag, mai 31, 2016

Week 21




Ukens hendelse: Bursdagsfeiring


På lørdagen som var feiret gjengen meg og Rikke som fyller år i mai. Veldig greit å kunne så to feiringer sammen, og vi hadde det kjempekoselig.  

Ukens opptur: Nytt hår


Å si det ikke var en opptur ville vært en løgn. Jeg har tross alt gått i hele 5 mnd og hverken farget eller klipt det. Så det var på tide. Og det var deilig og befriende. Godt å endelig være kvitt etterveksten fra august, og godt å være kvitt det blasse blågule håret. 




Ukens beste kjøp: T-skjorte til gubben



Jeg har egentlig veldig lyst til å si kommoden jeg kjøpte og monterte forrige tirsdag. Men. På lørdag innså gubben at han hadde glemt å ta med seg noe desent å ha på seg på bursdagsfesten, så jeg som var i byen kjøpte han 3 tskjorter han kunne velge mellon. Og da kjøpte jeg blant annet en mørkeblå bomull t-skjorte med krage, og den ble han kjekk i! Kjærestepoeng til meg ass. 



Ukens irritasjon: Urutt

Forrige uke skulle egentlig ha vært en tung treningsuke, men jeg var relativt urutinert så det ble mest hjemmetrening og korte løpeøkter. Ikke helt ideelt, men jeg er så flink til å sløse bort tid, både før eller etter jobb. Skjerpings. 



Ukens små glede:  Taco onsdag

Denne kan nokk havne på dette punktet vær gang det faktisk er noen av jentene som joiner inn. Det er stas! Jeg liker å gjøre det til en ting jeg. Koselig å samles i hverdagen og koselig å lage enkel mat og skravle. Dessuten kan det være godt å ta en pust i bakken midt i uken. 




Ukens "hekta på": Dangerous Woman


I uken som nettopp gikk var jeg totalt hektet på Ariana Grande's nye album, Dangerous Woman. Hele albumet gikk stort sett på repeat her hjemme. Jeg elsker det!

Ukens nedtur: Det vi ikke snakker om.

Nei vi snakker ikke om dette igjen. Likevel, det er ikke noe tvil over hva som er forrige ukes største nedtur. Nyskjerrig, les her

Ukens låt: Into you



Summary of last week:

Happening - Celebrating my & my friends b-day. 
Upswing - New hair.
Best buy - t-shirt for my hubby
Annoyance - not planing my days properly...
Small delight - Taco with friends
Hooked on - Ariana Grande's new album
Song - Ariana Grande - Into You

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)