søndag, mai 01, 2016

On this day one year ago



I dag hadde jeg min kjære venninne, Veronica, på søndagsbesøk. Vi satt ute på verandaen og nøt solen og hver sin kopp kaffe. Gjett om jeg lo litt for meg selv i kveld da jeg innså hva jeg faktisk gjorde på denne dagen for nøyaktig ett år side. Akkurat det samme!

På 1. mai 2015 var jeg og Veronica på en sjarmerende kafé og drakk kaffe. Ute i solen akkurat som i dag. Helt tilfeldig, så jeg synes det er veldig artig. Ny tradisjon kanskje?

Sol + Kaffe + god venninne = knallbra tradisjon sier nå jeg. Og veldig koselig å se tilbake på disse bildene. Vi har synlig forandret oss siden i fjord, men vi er fortsatt de samme gode venninnene som møttes for å nyte kaffe og sol sammen. Herlig!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)