søndag, mai 08, 2016

Happy Sunday




God søndags formiddag!

Det er ikke hver dag jeg kan sitte ute på verandaen og nyte dagens første kaffekopp. Idag var det en fantastisk temperatur selv om solen enda ikke hadde kjempet seg gjennom skylaget. Så jeg tok kaffekannen, koppen og dataen med ut i håp om at det ble sol. Og det bled et. Deilig!

Med deilig sommermusikk, kaffe, og sololjelukt var det umulig å ikke komme i sommerstemning. Og det er bare 8.Mai enda! Det kan bli mange gråværsdager før sommeren her er, derfor er det ekstra viktig å utnytte slike dager. Spesielt nå som jeg endelig er frisk nok til å ikke frykte for å bli syk igjen av å våge å vise mai solen litt hud ;)

Nå skal jeg med god samvittighet gå igang med å vaske vindu, sette på x antall klesvasker og lage lasagne til middag.   Husmorpoeng skal sankes. Jeg liker å møte en ny uke uten å føle på alt jeg skulle ha gjort. Derfor er det bare å gjøre dem unna i dag. 




1 kommentar:

  1. Høres ut som en perfekt søndag da :) Vi er bra heldige med været og i morgen blir det jo enda varmere! Det er jo helt magisk. Kjempe fine bilder!

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)