tirsdag, mai 17, 2016

Blue colours


Mens mamma baker kaker og ordner på kjøkkenet, og pappa står ute og griller pølser til pølsefest sitter jeg her og er spent på kvelden. Spent som jeg var da jeg var liten og satt og ventet på gjestene. For som oftest ble familieselskapet på ettermiddagen på selveste 17.mai. Derfor er det ekstra gøy å kunne gjenta dette i år. Derfor gleder jeg så utrolig mye.

Jeg har veldig lyst å dele med dere 17. mai antrekket for i år. Det ble funnet på shoppingsrunden jeg hadde med gode venner på torsdagen som var. Først fant jeg toppen på salg på New Yorker. Og etter sto jeg på Cubus og prøvde denne mørkeblåe tightsen og tittet på toppen som lå i posen og skjønte jeg hadde antrekket for 17.mai i boks. Det mangler egentlig bare noen røde detaljer så hadde jeg hatt alle farger i Norges flagg. 

Nå er jeg klar for å nyte pølser med familien før det blir kake og kaffe senere! Vi snakkes ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)