mandag, mai 16, 2016

A braided Idea


God kveld!

Her går slagene i ett. Dagen i dag startet med frokost og tv sammen med pappa etterfulgt av en joggetur langs bergene. Deretter ble det å dra bort til Storvika på besøk til Linn-Eli, Jørgen og gu'mor barnet mitt Elina. Det vil komme noen bilder etterhvert, må bare sjekke med dem selv først så klart. 

Da jeg kom hjem ble det god middag og nå er det klart for quizspillet Etterpåklokskap. Det er virkelig stas å være hjemme. Jeg storkoser meg. 

Akkurat nå har jeg lyst å dele noen bilder fra frisyren jeg hadde til bunaden på konfirmasjonen. For det første er den veldig enkel og grei. Og for det andre synes jeg den passer veldig fint til nordlandsbunaden. Jeg slettet håret og flettet to enkle fletter i front. Disse festet jeg til siden ca en tredjedel ned fra fletten. Frisyren ser veldig forseggjort selv om den er ganske enkel. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)