onsdag, mai 04, 2016

Throwback: May 2015

God onsdag!

Jeg som skulle være så aktiv idag da, alt jeg har gjort siden jeg sto opp kl10 er å spise frokost. Jeg skulle ikke sove så lenge heller da, men jeg våknet på natten av hostingen min og la meg på sofaen til det roet seg for å ikke vekke gubben. 

Men det er jammen ikke lett å blogge uten noe kamera å ta bilder med, så jeg skal iallfall få gjort en ting på to do lista idag. Og det er å ta med meg det ødelagte kameraet til butikken jeg kjøpte det hos å høre om det er fiksbart og hva det vil koste. Og ikke minst, hvor lang tid det vil ta å reparere.

Så jeg må bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. Det blir sikkert litt tilbakeblikk, reblogging av bilder og bruk av instagrambilder. Det vil dere nok legge merke til.



I dag har jeg lyst å ha ett lite tilbakeblikk på hvordan mai måned var i fjor. For den bydde på så mye godt. Startet måneden med kaffe med Veronica. Og vi jentene hadde vår første og råeste dansekveld med xbox spillet Dance Sentral. Vi snakker om den støtt og stadig! Og jeg hadde tidenes bursdag samme med jentene og gubbene. 

Jeg tror det var første gangen jeg ikke så 17.mai-toget i Trondheim. Og ikke fulgte like mye med feiringen over norge på tv. For vi var så opptatte, vi hadde så mye vi skulle igjennom. Champagnelunch, kaffe og kake, grilling, gaveoppakking osv. Det er en bursdag jeg sent vil glemme. 

Og pusene? De hadde det bare fantastisk i mai ;)



Today I'm going to the local store where I bought my camera to check if it is fixable or not. It is not easy to keep this blog interesting without any new photos. There will be some reflagging and throwbacks until I get my camera back or purchasing a new one. 

So today I just want to look back on how may month was last year. And it was pretty fantastic. It started with a coffee date with Veronica. And a dance night with the girls we can't stop talking about. I also had an awesome b-day celebration with the girls and our hubbies. I don't think I'll ever forget it. And the cats? They where living their awesome cat-life;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)