søndag, mai 01, 2016

OH, FML!

Jeg har ikke mye flaks i den elektronikse verdenen for tiden. Denne uken fikk jeg svar om at skadene på skjermen på telefonen min kom av yttre årsaker og reperasjon ville koste 2500kr. Det er halvparten av hva telefonen egentlig koster. Tidenes dilemma å skulle finne ut om det er verdt det eller ikke. For hva om det oppstår flere skader? 



Vel, ikke nokk med det... for hva tror dere skjedde i dag! Joda, minnekortet knakk inne i speilreflekskameraet mitt. Bare en bitte liten del så jeg verken så eller hørte det når det skjedde. Oppdaget det ikke før jeg prøvde å sette minnekortet på plass igjen, og det ville rett og slett ikke inn i kameraet. Prøvde med et minnekort som var helt, men det heller ville ikke i. Safe to say at den lille avbrekte delen er inne i SD-inputten i kameraet. Jeg prøvde å bruke en hårnål for å se om jeg klarte å dirke biten løs only to make it worse. 

Så nå er jeg uten mobil og kamera. YAY, takk for samarbeidsviljen elektroniske duppeditter..... Nå har jeg tidenes dilemma da. Skal jeg reparere telefonen og bruke litt cash på ett nytt speilrefleks? Eller skal jeg bruke cash på en ny telefon? Eller skal jeg gå half n half på begge og kjøpe ok-eldre modeller?

2 kommentarer:

  1. omg, det er så kjipt! Stakkars deg altså... håper det ordner seg :D

    SvarSlett
    Svar
    1. max uflaks for tiden ja! :P DET håper jeg og ;)

      Slett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)