søndag, mai 15, 2016

Week 19



Ukens hendelse: Konfirmasjon


Uken hendelse må være konfirmasjonen til samboerens lillebror. Hele uken bygget opp mot dette. Gubben måtte få i orden dressen, og jeg måtte få i orden bunaden samt bake kake. Og var alt styret verdt det? Ja, for det var en utrolig koselig sammenkomst. 

Ukens opptur: Veranda


Det har virkelig vært deilig å få stelt opp verandaen, og det har gitt meg ett kjempeoppløft. Nå har jeg lyst å tilbringe tid på verandaen ved hver anledning. Med lavendelblomster og fine grønne planter på plass har det blitt et koselig utested. 



Ukens beste kjøp: Kamera



Så klart. Selv om det ikke akkurat ble kjøpt i denne uken, så var det denne uken jeg mottok kjøpet. Og jeg er storfornøyd. Jeg lærer fortsatt mye nytt om kameraet, og finner flere og flere grunner til å elske det. 




Ukens irritasjon: Bunadstress

Å gjøre klar bunaden kommer jeg alltid til å synes er stress. Men det ble litt ekstra da jeg kom på litt i siste liten at jeg kunne ha på meg den i konfirmasjonen. Aner ikke hvorfor jeg ikke tenkte tanken tidligere....


Ukens små glede:  Utetrening & telefon

På mandagen hadde vi rett og slett den fineste maidagen i Trondheim så langt. Og det ble utetrening med to gode venninner. Den hendelsen har jeg levd på lenge denne uka. Og det gir meg fortsatt små gledespang når jeg tenker på at det må vi gjenta snart. En annen små glede denne uken har vært å få den reparerte telefonen min tilbake. 



Ukens "hekta på":  Tettsittende topper


Jeg vet ikke hva det er med meg for tiden, men etter kjøp av de tettsittende toppene fra Bikbok for en stund siden har jeg innsett at jeg vil ha mer. Jeg har i lengre tid digget skjorter, strikk og store gensere. Rart hvordan man kan havne på andre siden av skalaen. Dette får bli ukens hekta på, rett og slett for jeg har gått til innkjøp av flere tettsittende topper og gensere.

Ukens låt: Dream Catcher

Denne lå på en spilleliste jeg lagde i fjord sommer som jeg bestemte meg for å oppdatere, og da oppdaget jeg den liksom litt på nytt. Jeg har hørt mye på den denne uken for å si det sånn.



Summary of last week:

Happening - Confirmation of my partner's little brother. 
Upswing - Neat outdoor space with green plants.
Best buy - My Olympus Pen, of course.
Annoyance - Getting ready my national costume in time...
Small delight - Outdoor workout & getting my phone back!
Hooked on - tight & comfy tops.
Song - Rameses B-Dream Catcher

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)