torsdag, mai 05, 2016

Sunshine for everyone!

God torsdag!

Det er deilig med en fridag midt i uka eller hva? I dag våknet jeg og innså med et smil at jeg ikke har våknet iløpet av natten pga hoste. Hvor deilig! Må være en uke siden sist..! Men, stakkars gubben er jo syk igjen. Han sitter i sofaen og spiller xbox spill med nesten null stemme. Jaja, bra vi ikke skal noe stort idag da. Jeg skal prøvebake en glutenfri oreokake idag. Jeg har laget den før sammen med mamma, men jeg tenkte å gjøre litt om på oppskriften, så derfor må jeg prøve bake. Skal stå for den glutenfrie kaken i komfirmasjonen til lillebroren til gubben neste helg nemlig. 



Ellers vil jeg bare dele noen bilder fra gårdagen. Det var sol, så vi tok med oss puser og planter ut. Også delte vi en cider, rett og slett for at vi kunne og ville. Det var stas. Bildene er tatt med telefonen til gubben så klart. Det er jo selvfølgelig nå som jeg hverken har kamera eller telefon med godt mobilkamera at jeg finner mange øyeblikk jeg gjerne skulle ha foreviget..... 

Jeg var innom JapanPhoto og de sa det ville koste 2500kr å reparere minnekortinngangen til kameraet mitt... Jeg har virkelig uflaks for tiden... Så det ser ut til at jeg skal bestille et nytt kamera og betale for reparasjon av telefon. Det er det som blir billigst for meg akkurat nå. Så får jeg krysse fingrene for at telefonen vil holde en stund. Den er jo krutegod, det er bare skjermen som er ødelagt. Jeg vil mye heller ha et annet kamera som er lettere å ha med seg enn den store klumpen jeg har nå. 




We spent the evening outside on our veranda yesterday after work. Cats, plants an all enjoyed the sun. My hubby and I shared a can of cider just because we could and we wanted to. It was a lovely evening!

An evening I would love to have a camera to snap photos of to make it last forever. So I borrowed my partners phone to take a few. It sucks to be without a digital camera and proper cellphone camera. Went to a photostore yesterday, and they said it would cost me 2500NOK to fix my SLR camera.... So I am going to buy a new smaller one, and spend that money on repairing my phone. Which is newer and will hopefully last a while after the repair.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)