tirsdag, mai 03, 2016

Unbloged: Craiova

God kveld!

Når dette innlegget popper frem på bloggen er jeg på jobb. Jeg har absolutt null peiling på hvorfor jeg ikke har brukt planleggingsverktøyet på bloggplatformen før nå. 

Jeg vet ikke med dere, men jeg er ikke så alt for bereist. Enda. Så jeg tenker ofte på de få jeg har vært på. Alcudia og Romania. Av de to var sommerferien til Romania i 2014 den mest omfattende. Vi var der i en uke. Og i regi av min fantastiske romanske venninne ble det biltur innom flere steder som Brasov, Castelul Bran, Transfagarasan, Olanesti, en saltgruve jeg ikke husker navnet på og Craiova. Hjembyen til venninnen min. 

Det var en innholdsrik tur med masse inntrykk jeg aldri blogget noe særlig om av uante grunner. Derfor har jeg veldig lyst å dele ett lite bildedryss med dere fra Craiova. 
















Sharing some snapshot's from our holdaytrip from 2014 when we traveled to Romania. It is a trip I haven't blogged much about due to the fact that I wasn't very active on my blog during that time. It is still the one trip that have left the biggest impression on me. I would gladly go back. These pictures are from Craiova, hometown of my dear friend who made this trip possible. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)