mandag, mai 23, 2016

Mickeys, leather details & hair

God mandag!

Det er aldri blåmandag her i huset, men hjelpes jeg er trøtt idag. Siden jeg var ferdig på jobb har jeg diskutert med meg selv om jeg skal trene eller ikke idag. Noe sier jeg ikke burde, men jeg vet det skjer mye til helgen så jeg kan ikke ligge på latsiden i ukedagene. Krysser fingrene for at jeg klarer å legge meg litt tidligere idag, så jeg er opplagt imorgen. 

For etter at jeg har fått i meg middagen og sett siste episode med Games of Thrones er jeg nokk ganske klar for sengen. Men jeg skal prøve å få holdt øynene åpne såpass lenge at jeg får viet pusene litt kvalitetstid. Samt fått vasket noen maskiner med alt fjåset som bare blir liggende i vaskemaskinen til du en dag får nokk. Det er alt fra duker, sengepledd, putetrekk osv. 

Så for denne gangen får det bli en liten instagram oppdatering ;)



[ Enchiladas ala Frida •  Waiting for spring • Sunday swagger]


[ Falling for the 70's trend •  1st of may 2015 • Love my mickeys ]


[ Gold for the soul • Hair issues • Leather details ]


[ "too long but i like it" • Oreo cake • Fav polish & fav jacket detail ]


[ B/w outfit •  Spring • Outdoor workout ]


[ Green coffee •  My olympus pen • 77 ]


[ To long to short •  Braid ideas • Airport fashion]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)