søndag, november 01, 2015

Inspired by the nature


Kjære november. Velkommen.

Like praktfull og vakker som Oktober.  Til nå mørkere, men forhåpentligvis så blir du også kaldere. Jeg er fortiden inspirert av naturen, og håper november har mange fine turer og øyeblikk å by på. Jeg håper jeg og gubben snart klarer å skaffe oss en ny termos slik at vi kan nyte kakao ute i skogen. Ikledd vinterjakke, luer og votter. Med røde kinn og nesetipp. 

Jeg ser fram til innkjøp av ved og knittring i peisen. Og til kveldene med te, stearinlys og adventsaktiviteter. Jeg ser frem til å komme inn på kjøpesentre fra kaldt vær og bli møtt med varme og julestemning. Jeg ser fram til å kose meg på sofaen med varm pus på fanget, mens det er regn og slaps utenfor. Jeg ser fram til kalde kvelder med klar luft og himmel.  Jeg håper også at november måned vil by på mange koselige kvelder med jentegjengen. 

Og med det var November i gang. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)