tirsdag, november 10, 2015

I hate choices

Er ikke betalt reklame.  

Åh, ja. Jeg er sikker tidlig ute med dette også. Men så er jeg verdens dårligste person til å ta ett valg. Finner jeg ting jeg liker vil jeg ha alt, og det å skulle eliminere noe kan til tider være helt grusomt. For hva i alle dager skal jeg invistere i antrekksmessig til julehøytiden i år? 

Hvor går jeg for å finne inspirasjon og potensielle antrekk? Jo, jeg sjekker ut Nelly.com. Og da finner jeg jo selvfølgelig så utrolig mye F-I-N-T. Skal jeg gå for dene enke sorte, eller skal jeg ta en som glitrer med? Lang maxi-kjole eller kort "skater dress", som det så fint heter. Skal det være paljetter eller glitter. Eller kanskje bare noe så enkelt som blonder?

Og som om ikke det var nokk å velge i, gjorde jeg jo selvfølgelig tabben med å vurdere buksedress....! Men det er jo også fint og elegant. 




En lang glitrende maxi-kjole med splitt frister, men det gjør også den kortere varianten. En enkel sort kjole med splitt er så utrolig classy og fint. Jeg hadde en sort paljettkjole i fjord, og da er det kanskje på tide å velge en med farge. Og det synes jeg er litt vanskelig. Jeg har ikke helt bestemt meg for om håret skal fortsette å være blått, eller om jeg skal ta en rødere vri på det. Eller bare farge det i en iskald lysebrun farge til jul. Blå kjole og blått hår er jo ikke akkurat så heldig. Slik sett er sort et sikkert valg.


5. 6. 7. 8.  

Når det er sagt liker jeg veldig godt den blå blondekjolen, nr 7, og det blåsvarte todelte settet, nr 9. Jeg er veldig glad i navy fargen på klær, men mangler liksom en kjole i den fargen. Også er det jo buksedressene da som gjør meg sinnsykt usikker. Passer det til jul? Hvorfor ikke? Jeg er ikke helt enig med meg selv der, det virker som en del av meg er fastlåst på at til jul skal det være kjole. Det går definitivt til nyttår, der er alle deler av meg veldig enig! 

Favorittene blant buksedressene er nr 13, 14 og 15. Nei, denne jenta klarer ikke å bare ha en favoritt. 







Hva ville dere gått i til jul da? Noen favoritter som jeg ikke har tatt med? Haha, kanskje jeg får noen flere antrekk å velge mellom...! Nei jeg må nokk bare la tankene modne seg litt, og innen noen dager har jeg sikkert tatt en valg. Det fine med nå handle på Nelly.no er jo å kunne returnere varer om det ikke ble helt som man tenkte. Og det er enda en god grunn til å være tidlig ute, slik at jeg rekker et bytte om noe skulle skjære seg helt.

På lørdag blir det en liten runde rundt i butikkene her i Trondheim, for å se om det er noe å finne der som bare skriker "må-ha"! Så jeg skal vente til da med å bestille. God tid å tenke på! 

Finding the perfect attire for christmas holiday is so hard. I just find so many dresses I would like to wear, and I'm not good at eliminating at all. On top of that the thought of bying a jumpsuit hit me, and now I have even more choices! I hate choices! So, black and simple? Or maxi-dress? Sparke og sequins? Lace or satin? Two piece set or jumpsuit? Wow. Well, this is why I start early. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)