søndag, november 08, 2015

Wood crackling in the fireplace


God søndag! Jeg sitter her sliten og daff etter arbeidshelgen, dog med en god følelse i kroppen. For en arbeidsdag det var igår, og for ett fantastisk resultat! Da er det helt greit med en rolig start på dagen i dag. Jeg har holdt på å ordne årets julespilleliste på spotify. Jeg klarer ikke dy meg lengre. Jeg har begynt å synge på julesanger så da kan jeg like så godt bare ordne den lista klar. 

Ekstra kos å holde på med det når man har kaffekopp i hånden og vedfyring i peisen. For på fredagen ble det handlet ved og selv om det ikke akkurat er så kjølig ute så har vi unnet oss litt peiskos om morgenene. Det har sin sjarm. Lukten av ved, følelsen av varmen den gir. Også er det så utrolig dekorativt å ha framme rundt ovnen. 




Så nå synes jeg egentlig at det bare kan bli minusgrader ute, slik at det blir ekstra deilig å fyre i ovnen. For vi er tross alt godt i gang med november, men det er likevel opp til 10 pluss grader. Jeg får det ikke helt til å stemme. Tanken har streifet meg at jeg til jul får dekorere vinduene med snøspray. Bare for å få den riktige følelsen. 


Today I've been putting together this years christmas list on Spotify. Because I have started singing on christmas songs, I might as well just start listening to them too. With a cup of coffee in my hands and wood crackling in the fireplace its have been a calm morning. I love the smell of wood and the feeling of the heat coming from the fireplace. Beside, I find wood to be quite decorative.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)