fredag, oktober 30, 2015

November then, November now.

God morgen!

Da er det faktisk ikke lenge til Oktober måned er over og vi er i gang med November. Bare i dag og imorgen igjen. Så jeg tenkte det var på sin plass å se tilbake på hvordan November har vært de forrige årene. Hva går jeg i møte? Kan jeg forvente noe av det samme? Var jeg klar for jul allerede nå de forrige årene? Eller var jeg helt bortre i studie eller andre ting? La oss se.

2010



I 2010 var det skikkelig kalt! Det husker jeg godt, vi stod å bet negler på julegrantenningen det året. Og nå innser jeg hvor gammel den cardiganen jeg har på meg nå for å holde meg varm er. Den er jo på bildet øverst til høyre! Jeg må si jeg også hadde veldig kult hår, den gulfargen er bare utrolig fresh. 



2011


I løpet av november 2011 tok jeg meg en helgetur til Oslo, og besøkte en god venninne. Det var en artig helg med mye som skjedde. Husker godt turen opp til Opera taket og vandring gjennom lysdekorerte gater. Jeg var og utrolig hektet på smoothie og å lage det av alle mulige bær og grønnsaker. Ikke alle ble like gode for å si det sånn! Også var jeg jo så innmari kul i klesveien og tok antrekksbilder daglig. 


2012


November 2012 var jeg i england, dypt engasjert i studier, men hadde likevell tiden til å være litt sosial med de andre nordmennene i huset. En kveld i november var vel eneste gangen vi lagde sushi. Det var også en eller annen festival som vi tok turen innom. Jeg kunne selvfølgelig ikke dy meg i å kjøpe meg en stor pose sukkerspinn. Også hadde jeg jevnlig besøk av ekorn rett uten for soveromsvinduet. Koselig tid!


2013



2013 ser alltid ut til å være det året jeg var flinkest i å ta og redigere bilder. Så dette året er skikkelig koselig å se tilbake på. I november flyttet vi oss en etasje opp i firemanns-boligen vi bor i. Det ble en kald helg med peisfyring og flere malingsstrøk før vi kunne flytte inn. Men bra ble det! Det var deilig å få en ovn å kunne fyre i. Jeg fikk også en kjempepakke av min mor med adventskalender og diverse julepynt. Etter som jeg var arbeidsledig måtte jeg bare høre med henne om hun hadde noe julepynt til overs. Det ble noen outfitbilder her også, noe som jeg kjenner litt på at jeg savner. 

2014


November 2014 var den største og beste opplevelsen å være med i dåpen til mitt kjære gu'barn. Og det å få bli gu'mor til denne skjønne jenta! Jeg husker dåpen så innmari godt. Husker jeg hadde bleiket hår som ble ekstra gult i glødepærelys, huser jeg gikk rundt med ullsokker for det var kaldt på gulvet. Husker hvor glad mamma og pappa var for at de fikk komme. Og husker den perfekte bamsen jeg fant å gi i gave. Og elsker nå å tenke på at det ble favorittbamsen. Også var jo 2014 kattenes år, så vi slipper ikke unna noen kattebilder ;)

2015.. Ikke skal jeg i dåp i år,  og ikke er jeg i england. Men jeg er i Trondheim, og jeg er på IKEA leangen - tidenes beste arbeidsplass. Jeg tror november i år kommer til å bli utrolig gøy. Den kommer til å inneholde så mye annet en de forrige årene. Og etter å ha surfet litt jule-DIY prosjekter på pinterest tror jeg november kommer til å inneholde en del av dem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)