tirsdag, november 03, 2015

Tuesday dinner company

Hei og  god tirsdags kveld! Jeg sitter her med god stemning selv om jeg egentlig burde vært ufattelig trøtt nå. Jeg var tross alt oppe litt etter kl 5 idag. Men, etter jobb fikk jeg trivelig besøk av selveste V, som disket opp nachos sammen med meg. Må si det er utrolig trivelig med middagsbesøk, og ikke minst med noen jeg kan dele litt latter og frustrasjon innen service yrket med. Det ble mye latter rundt middagsbordet. Også ble den nachos'en bare veldig god, tipp topp med rask og enkel middag når vi begge var ganske slitne!



Resten av kvelden ble det tv titting, noe jeg sjeldent gjør med mindre jeg har noen å prate med. Helt utrolig deilig å bare ta det med ro idag. Hadde jeg kommet hjem alene etter jobb idag hadde jeg mest sannsynlig sovnet på sofaen tvert. Men med hver sin RedBull holt vi koken begge to! Artig å se på Truls ramle nedover Ulriken med latterkrampe!

Også er denne frøkna her så flink til å ta bilder, både av det som skjer i øyeblikket og artige tulle bilder. Det er så greit å ha noen som er like glad i å ta bilder av ting som meg selv! Jeg stortrives når denne jenta bestemmer seg for å knipse! (jeg er litt for flink til å glemme det av.) Også er det greit at jeg sitter igjen med bildene selv da det var mitt kamera hun brukte ;)






Og mens det var tv-titting som stod på agendaen vår måtte jeg bare benytte meg av sjansen til å børste pusene, til deres misnøye. Jeg var veldig fornøyd med å slå to fluer i en smekk jeg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)