mandag, november 16, 2015

Anything else but a dress


Hei, og god mandagskveld! Jeg startet denne uken med så absolutt alt for lite søvn, og kjenner det blir ikke mange timene før jeg kryr i seng. Før det tenkte jeg å dele litt bilder fra lørdagens shoppingstur.

Den startet litt daft. Og som vanlig med at jeg er alt for sent ute og er den som kommer til møtepunktet sist. Som regel 20 min etter planlagt tid også. Bedre ble det ikke av at vi absolutt ikke fant en eneste en kjole som falt i smak. Tre jenter på shopping og totalt ble det prøvd en kjole, hah! Jeg tenker at det skal godt gjøres altså. Etterhvert måtte vi bare innse at det vi ble nokk å dra hjem å bestille fra Nelly. 




Men, da vi etterhvert kom oss ut av shoppingssenteret og fikk vær vår kopp med julekaffedrikk fra Starbucks steg humøret tvært. Selv om jeg helt ærlig tror det var at vi ga opp å se etter kjoler som gjorde at humøret ble bedre. Det ble heller turer innom Kremmerhuset og Søstrene Grene for å se på julepynt og kjenne på stemninga. 

Mye fint å se i butikkene altså! Starbucks hadde råfine julekopper og tidenes lekkreste termokopp, må jeg bare få si. Det var også mye kult å finne på Søstrene Grene's om du er av typen som liker å pynte julegavene. Jeg ente opp med å kjøpe noen fine glittrene bånd og små pynt av tre til å pynte gaver med. Nå mangler jeg bare årets julegavepapir, som jeg vet de har på IKEA, så er jeg klar. Herregud som jeg gleder meg til å pakke inn gaver i år!








Det var så utrolig mye koseligere å gå ute med en kopp varm drikke i hånda og vandre butikk til butikk, enn det var å være inne på et senter. Og etterhvert som det ble mørkere kom også lysene i trærne langs gågata mer og mer frem. Det ble det stemning av! Jeg tror også vi kartla det meste som er å finne av adventsstjerner. Og vips så var fire hele timer bare flydd av gårde. 

Det ble riktig nokk ingen kjoler på oss, men nå kan jeg trygt bestille i fra Nelly uten å finne en i butikk etterpå. ;)





 




Saturdays shopping trip ended up with zero dresses, even though it was our goal. I think over all only one of us actually tried on a dress. We ended up shopping for anything else christmasy. Gift bands and decorations. We also went by Starbucks to get ourselves some hot brewed winter drinks to keep the warmth while walking from store to store. I had a pretty great time, and now I can purchase dresses from Nelly online without ending up finding the perfect dress in store afterwards. Cause there is none. ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)