mandag, november 09, 2015

Monday morning

Hei og god morgen! 

Ny uke og nye muligheter eller hva? Idag kom jeg meg opp litt før seks, som vanlig på mandager, for å ønske gubben god tur til Levanger. Så etter en liten time var jeg påkledd, sminket, og hårtupper i alle retninger rettet ut. Så skulle jeg spise frokost, men oppdaget at jeg hverken har brød, knekkebrød, eller melk til å lage havregrøt med. 

Så jeg sitter her da å venter til klokken skal nærme seg ti på åtte, slik at jeg kan gjøre meg klar til å gå på butikken og kjøpe frokost til å ta med på jobb. Imens har jeg ordnet en ny instagram-oppdatering, det er relativt lenge siden sist. 





Coffee & The Prodigy concert

Wearing knit, ripped jeans and lace tops. 

Autumn hiking and a sneaky hubby.

My legs and Trondheims prettiness. 

Love my blue hair & foam roller. 





FOLLOW ME @ THEGIRLONEDGE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)