torsdag, november 05, 2015

Leather & big knits!


God morgen!

Å sitte på nettet på Pinterest, nelly.com osv. med kaffekoppen i hånda kan virkelig stjele mye av tiden din! Jeg skulle bare finne litt inspirasjon, men ble etterhvert ledet bort mot potensielle nye vintersko og årets store spørsmål: hvilken kjole skal jeg ha til jul. Og vips så var så innmari mye av tiden min gått. Jeg har sittet her siden halv åtte liksom! 

Men, det har da kommet en del positivt ut av det likevel. Jeg har funnet inspirasjon til nye blogginnlegg som nå står på "To blogg"-listen min. Og det liker vi! Hele poenget med å hente opp Pinterest var nå likevel å finne noen bilder som kunne visualisere hva jeg liker å gå i når når været går mot kjøligere temperatur. 



Jeg tror lærtights og strikka gensere kommer til å være med meg for evig og altid. Det er den råeste kombinasjonen jeg vet om, noe mykt og noe "hardt". Kast in noen blondedetaljer som stikker frem under genseren og jeg er solgt. Jeg trenger bare at temperaturen dropper litt til, slik at jeg ikke svetter ihjel under alle lagene. Og jeg ser så frem til å ta frem og bruke den tykkeste vinterjakka jeg har. Og den gode varme "russer"-lua. 

Men det ser dessverre ut til at vi går imot en standar førjulstid med milde temperaturer, grønt gress og null snø. Så da får jeg prøve å gjøre en mellomting. Skjorter og strikkagensere klarer jeg ikke la ligge noe mer, det er jo bare så deilig og komfortabelt. Så får heller de varmeste jakkene vente litt mer. 



Hvordan endrer stilen din på seg når det går mot vinter? Jeg vil nokk si at min stil holder seg ganske lik, men det blir flere lag. Lag-på-lag er jo noe som alltid har beskrevet meg. Litt varmere accessories og flittig bruk av cardigans. Jeg tror det eneste jeg savner i garderoben er noen kne høye boots. 

Oh my, I think I wasted a lot of hours on Pinterest today. No, not wasted, but time passes so fast when you roam the internet for inspiration. I ended up looking after new winter boots and contemplated on what dress to get for this christmas. But my original intent was to find pictures that visualize what I like to wear when the temperatures drops. Leather tights and knitted sweaters never gets old! I think they will forever and always follow my style. Add a few lace details that pops out underneath the sweater and I'm sold! 

I can't wait to use my warmest winter jacket and my warm "russian"-hat. But the temperatures here are still to mild for that. I think we are looking on a typical prechristmas weather with mild temperatures, green grass and no snow. So the warmest of the warm clothes have to wait a bit. But shirts and knitted sweaters can't wait no more. Its the most comfortable combo ever. 

So, how does your style change with the colder seasons? Mine stays pretty much the same, but I add more layers. Warmer accessories and long cardigans. But what I really miss in my wardrobe is some knee-high boots!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)