torsdag, november 19, 2015

Leather, knits & leafs

God morgen!

Jeg våknet jammen med ett brak i dag og. Litt over kl 7 sto det noen rett utenfor soveromsvinduet og holdt på med noe som bråket fælt. Alarmene mine hadde ringt litt før kl 7 så jeg var i prosessen med å våkne, så sånn sett var jeg jo garantert å våkne opp. Men, ikke den koseligste måten å starte morgenen på.  Det var bare å knøvle seg opp og trekke persiennene halvveis ned igjen. Og jeg skal være hjemme idag og høre på dette frem til jeg skal på jobb ikveld... Jeg får plage dem med litt julemusikk når jeg skal bake pepperkakehus ;)

Men nå, til en liten instagram oppdatering! 


[Foggy landscape]   •   [Morning coffee]   •   [Cold day]



[Beautiful morning sky]   •   [Chill autumn outfit]   •   [Hello November]


[November 2013]   •   [November inspiration]   •   [Favorite Jacket]


[Training gear]   •   [On my way...]   •   [but, where is the snow?]


[Sore glutes all over]   •   [Knitt&Leather]   •   [Knitt&overknees]


[Brown lips]   •   [Leather&ripped t-shirt]   •   [Duckface]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)