onsdag, september 30, 2015

Clean cut & coffee


Hei igjen! Jeg lovet no noen bilder av frisyren når det var mer dagslys å få tak i, og her er de. Jeg ser nå at mye av blålilla fargen ble igjen i vasken hos frisøren desverre, men det er i det minste blå grått. Også har jeg jo mer farge stående i skapet, så jeg skal nokk finne tid til å oppdatere det før jeg reiser til Oslo på fredag;)

Som dere ser, har jeg gjort mitt første forsøk på å style det. Jeg rettet imorgest bort strikkmerker og tuppene. Deretter en runde med litt tørrshampoo mot røtterne for å få litt volum. Også har jeg flettet en liten den av håret for å få det litt unna ansiktet. En veldig arbeidsvennlig frisyre, og det var lekende enkelt! Jeg gleder meg til å prøve ut mer.



Ellers har jeg laget meg kaffe kanne nr 2 (kun halv kanne altså!), og gjort klar oppvasken som skal taes før jobb. Jeg tror jeg har fått vasket alt jeg ønsker å vaske til oslo turen. Og det som mangler å gjøres her hjemme er støvsuging og innkjøp av kattemat. Det får jeg gjøre etter jobb imorgen.

Også gjennstår jo selve pakkingen også! Så selv om jeg har fått byttet til tidlig vakt imorgen, ror jeg at det blir en lang kveld. Jeg kjenner meg selv såpass at jeg må prøve og teste antrekk og gjerne pakke både 2 og 3 ganger. Jeg trenger tross alt bare klær å reise i på fredag, noe å ha på meg på lørdag og ett slapt antrekk til søndag da jeg skal sitte i bil hjem. Også 2 antrekk til eventuelle middager ute og bytur. Det skal ikke ta så lang tid. 

Og før jeg reiser skal selvfølgelig kattene få masse oppmerksomhet. Skulle jo gjøre det idag, men de er mer opptatt av å ligge øverst i klorestativet og i en pappose fra IKEA og slappe av. Dovendyr på formiddagen!



As promised, some better pictures of my new hairdo. I still love it to bits an pieces, and it was damn easy to style it. I just straightened out some bumps after having it in a tie last night, and the ends. Then some dry shampoo at the roots. At last I did a small braid to get some hair out of my face. An easy and work-friendly hairdo. Sadly most of the blue-violet colour was washed out at the hairdresser, but I got more colour and will update it before traveling to Oslo for the weekend. 

Right now I have dishes to do before work!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)