søndag, september 20, 2015

Sundays are not for giving up

Jeg skulle så gjærne vært veldig mye flinkere til å gjøre det jeg MÅ gjøre, slik at jeg kan nyte det jeg VIL gjøre. Høres ikke det fornuftig ut? Jeg synes iallefall at det høres veldig veldig fornuftig ut. For da kan jeg jo virkelig nyte det jeg vil gjøre uten å få noe dårlig samvittighet etterpå. Så hvorfor kunne jeg ikke bare ha tatt oppvasken, klippet klørne til pusene, støvsugd, ryddet og vasket klær før jeg satte meg ned med xbox-kontrollen i hånda og drømte meg bort i Tomb Raider verdenen i flere timer? 

Jeg burde jo og virkelig ha benyttet sjansen da gubben dro på jobb til å ta meg en pause og gjøre alt dette. Men neida, jeg spilte noen timer til. Det er greit at det er søndag altså, jeg mener bare virkelig at dette burde være en dag man bruker til noe. Jeg liker ikke å bruke den som en unnskyldning til å ikke gjøre noe. Så nå sitter jeg her med en hel del jeg SKULLE gjort. Men jeg har bestemt meg for at istedet for å sitte her å være irritert får jeg heller prioritere ting jeg bør gjøre idag. 

Trening får vente til imorgen, uten at jeg skal sitte her å tenke at jeg burde ha fått trent mer denne uka. Og "uken som var"- innlegget får og vente til imorgen. Musikker er slådd på og blåser ut av høytalerne. Oppvasken er satt i vann. Første vask med klær er hengt opp. Klørne på ene pusen er klippet. Så jeg har bestemt to ting jeg vil gjøre før dagen er omme; det er å støvsuge, og ta oppvasken. Og jeg skal selvfølgelig få klippet klørne på sistemann også. Etter det kan jeg nyte en episode med Extant. 


Jeg har vært innmari aktiv på instagram i det siste, og det er jeg veldig fornøyd med. Dermed er det på tide å oppdatere hva som har skjedd der siden sist ;)




<3 Eplekake og regnbue - på samme dag!
<3 Ny gul og fantastisk bokhylle
<3 Dro fram capsene igjen.
<3 Digget å gå i favorittgenser og maxi-skjørt
<3 Hjemmespa.



<3 Grått hår.
<3 Søndagstur til Estenstahytta.
<3 Høsten kommer, ta fram skjerf.
<3 Fikk låne foam roller av fysioterapeuten min.
<3 Prøver å få hint av lillafarge i håret.
<3 Sprang for første gang på 6 mnd.



Følg med @ TheGirlOnEdge

3 kommentarer:

  1. Could you write in English again?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. I would love to. But right now I'm more comfortable with writing in my native language. Maybe I'll start doing smart translations again? Who knows ;)

      Slett
  2. Even though you have some really nice pic's (!),a small translation would be great!:)

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)