tirsdag, oktober 06, 2015

Coffee, Haircut & Oslo

Hei! Joda, jeg er i livet. Det ble bare fårikål hos svigers på søndag da jeg kom hjem fra Oslo, istedet for å ligge i pysjamasen på sofaen og blogge. Og det var koselig det. Tror ikke jeg har spist fårikål siden før jeg var vegeterianer, og det er lenge siden det! Jeg får jo ikke slappet av og laddet batteriene så mye på en slik jentehelg, så igår var det magisk å ikke gjøre en dritt hjemme. Idag bønnfalte samvittigheten meg om å orke å ta oppvasken. Og jeg tror den nevnte bloggen her også ;)

Jeg er kanskje sliten etter helgen, men herregud for en helg. Den har vært innholdsrik, slitsom og minnegivende! Jeg har shoppet, hatt en skikkelig jentefest og spist mye god mat. Og jeg skal komme tilbake med et innlegg med noen fine bilder, jeg lover. Men akkurat nå får det nøye seg med litt bilder fra instagram. Så siden sist:




• Kaffe, både fra Starbucks og hjemmelaget
• Høsten er på vei, frem med skjerf og lange jakker
• Farget håret blå-lilla
• Og vurderte å klippe det kort
• Elsket og elsker fortsatt hårfargen.
• Og plutselig var håret kort!
• Drakk tidenes dyreste espresso på flyplassen
• Osloselfie!
• Oslos beste Entrecotê
• Frokost i Bærum!




FØLG MEG @ THEGIRLONEDGE

Yup, I am alive. Instead of being lazy on the couch when I got home from Oslo on sunday, I went to my father-in-law to eat fårikål, a popular norwegian dish at autumn. Dont think I've eaten it since before I was on a vegetarian diet. On Monday I did literally nothing, I had to charge my batteries. The weekend was full of shopping, great food and fun. I'll post pictures from the trip later. But now, lets catch up with Instagram ;)

FOLLOW ME @ THEGIRLONEDGE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)