onsdag, september 30, 2015

Fall in colours

God morgen! Jeg sitter her med treningstøy, fleece og dagens første kaffekopp. Det er tre kvarter til jeg må rusle bortover til årets fjerde fysio time. Jeg orker ikke sminke meg til time, det får jeg gjøre etterpå. Dermed har jeg veldig god tid. Og i morgen dere, i morgen trer vi inn i Oktober måned!

Jeg vil ikke være en av de personene som sier det typiske i et månedsskifte: "tiden går så fort!" For tiden går nå slik den alltid har gjort, og jeg synes at det har skjedd mye siden vi stod i Juli og klagde på dårlig sommervær. Og hvist man bare tenker over alt det man har gjort i september så har plutselig ikke tiden gått så rasende fort. 

Og vi er endelig snart i Oktober, og det er nå det endelig begynner å bikke mot høst. Jeg gleder meg som et barn til å sparke i dunger med løv. Til å finne illgule og illrøde blader å ta med hjem. Til å se frostrim og dugg på planter om morgenen. Men alt det jeg gleder meg til skal komme i ett innlegg når det først er blitt Oktober. Akkurat nå vil jeg bare dele noen bilder jeg tok i Oktober 2013.










Dette er de fineste høstbildene jeg har, og jeg elsker å se tilbake på dem. Jeg vet ikke hva som skjedde høsten i fjor, men av en eller annen grunn var jeg ikke ute og tok slike bilder. Det satser jeg virkelig på at jeg skal få til iår! Det blir så fine fargerike minner. 

Ha en fin dag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)