mandag, september 09, 2013

Pizza and a bottle of red

It is Monday again and everyone is back to their weekly routines except for me. I got no weekly routines - yet. Anyways, at Saturday I spent the evening with my sister. We made a homemade gluten free pizza and shared a bottle of wine. And there is no Saturday without some sweets~! The pizza was delicious and I had a lovely relaxing evening. As always I forget to take pictures, but thanks to my sister who picked up my camera and started snapping shots I have some to share. She is way better than me to take instant moment pictures! I always take multiply of pic of the same thing to be sure I have at least one good one.

Det er mandag igjenn og alle har returnert tilbake til sine ukentlige rutiner untatt meg. Jeg har ingen -enda. Uansett, jeg tilbringte lørdagskvelden med min søster. Vi lagde hjemmelagd gluten free pizza og delte en flaske med rødvin. Og det er jo selvfølgelig ikke noen lørdag uten smågodt. Pizza'en ble kjempegod og jeg hadde en trivelig og rolig kveld med søsters. Som altid glemmer jeg av at jeg har et krute godt kamera. men takket være min søster som tok seg friheten til å ta det opp og begynne å ta bilder har jeg noen å dele med dere. Hun er uansett mye flinkere enn meg til å ta gode situasjons og in the moment bilder! Jeg tar jo altid flere bilder av samme motiv bare for å være sikker å at det iallefall blir ett bra ett.










Such a  lovely evening! As you can see I have become a brunette and I love it :) It is now time for this weeks first workout and due to sunny weather I think I am going for a run. Afterwards I'm taking the housewife suit on and will do some laundry and cleaning. Have a good Monday~!

Herlig kveld! Som dere ser er jeg blitt brunette og jeg er ganske så fornøyd med det :) Nå er det tid for ukas første trenings økt og siden været er så bra tror jeg det blir litt jogging. Så er det bare å ta på seg husmordrakten og vaske klær og rydde litt. Ha en flott mandag~!

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)