tirsdag, september 03, 2013

Memories in frames





Wanted to show the picture frame layout I hung up last Friday. The pictures was originally a part of M's birthday gift where I printed out images from moments we have had together. But really, it is for us both. So incredible nice to have such moments up on the wall in our living room! :)

This Tuesday I am babysitting Vinni, V's adorable dog. So there won't be much time for training or anything else, but a few walks it will be. And a lot of playing and fooling around. I am having such a great time! Have managed to snap some adorable pic of the furry little lad and I'll update them later. Now it is time to do the dishes and read some before it is time for dinner with V ;)

Ville bare vise dere bildeoppsettet jeg fikset på fredagen. Bildene var egentlig en del av bursdagsgaven til M, hvor jeg skrev ut bilder fra øyeblikk vi har opplevd sammen. Men det er jo for oss begge, det er jo ufattelig koselig å ha slike øyeblikk hengende i stua! :)

Idag passer jeg Vinni, hunden til V. Så det blir lite trening og annet gjort, men turgåen blir det! Samt en god del leking og herjing. Gjett om jeg koser meg! Har fått tatt noen herlige bilder av pelsdotten og det kommer nokk opp her på bloggen senere. Nå blir det oppvask og litt leseing på det å jobbe freelance, så blir det middag med V ;)

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)