onsdag, september 04, 2013

Fluffy Companion

I have wished for a bunny for over a year, but I almost want a dog more now. Because yesterday I looked after my friends dog due to her extra long workday. I have to say - it was very nice~! And being home alone today I kind of miss that someone is sleeping on the carpet and pops its head up every time I rise up to do something. There is definitely a lot of company in having a pet, especially a dog. We played around a lot yesterday and I got some great shots of the furry little dog. I am looking forward to babysit the lovely lad on later opportunities :)

Det er like før jeg har mer lyst på hund en kanin akkurat nå. I går passet jeg Vinni som er hunden til V, etter som hun hadde en ekstra lang arbeidsdag. Må si det var utrolig koselig! Og nå savner jeg litt at det ligger noen på gulvteppet som løfter hodet og ser på meg hver gang jeg røyser meg opp og skal gjøre noe. Litt kjedelig å være hjemme helt alene igjen med andre ord. Det er mye selskap i kjæledyr, spesielt en hund. Mye herjing ble det og jeg fikk tatt noen herlige bilder av pelsdotten. Ser fram til å passe denne karen igjen ved senere annledninger :)











X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)