lørdag, september 28, 2013

Bring it home!



Who said you couldn't bring it home? Isn't that what to-go/take-out's are for? I have enjoyed a lovely Starbucks drink in the cafe, on the way to school & while shopping, but I have never brought it home with me. This time I did because I had no reason to stay in the centre and I was taking the bus home. And at home I snuggled up in the corner of our couch and enjoyed it, it total silence. No traffic, no buzz or talking people. Just me and my coffee drink from Starbucks! 

Hvem er det som mener at man ikke kan ta med seg den hjem? Er ikke det take-outs er for? Jeg har nytt en deilig kaffe drikk fra Starbucks mange plasser; inne på caféen, på vei til universitetet og mens jeg shoppet, men jeg har enda aldri bringt drikken med meg hjem - inntil nå. Denne gangen hadde jeg ingen grunn til å bli i byen, og jeg tok buss så jeg tenkte "hvorfor ikke?". Så med hjem ble den, og jeg satte meg godt til rette i hjørnet av den røde sofaen vår og nøt den i total stillhet. Ikke noe traffikk, ikke noe støy eller skravlende folk. Bare meg og min herlige kaffe drikk fra Starbucks!




As a regular at Starbucks in Wolverhampton, and now here in Trondheim too, I'm never able to buy a standard drink. This time I ordered an espresso frappuccino with soy milk and an extra espresso shot. I was told the extra shot would change the consistency of the drink, but it was so worth it! As a black coffee lover I usually add an extra espresso shot to make the coffee flavour stronger. 

Som en litt erfaren Starbucks kunde klarer jeg jo aldri bare å bestille en standard drink. Denne gangen ble den en espresso frappuccino med soyamelk og en ekstra espresso shot. Den ekstra shotten med espresso gjorde jo at konsistensen ble bitte litt annerledes, men var så værdt det. Som en svart kaffe elsker adder jeg som regel en ekstra espresso for å få fram kaffesmaken bedre. 




Well, now it is time for home-made lasagna and the movie "The Warrior's way". Have a lovely Saturday night~!

Nå er det tid for hjemmelaged lasagne og filmen "The Warrior's Way". Ha en herlig lørdags kveld~!

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~ 

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Får skikkelig høst stemning av bildene dine synnøve :) I want star bucks cafe now!

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)