onsdag, september 18, 2013

Orange for fall




I was planning on editing and posting another video today, but I just haven't got and still won't have time the rest of the day to do so. I had the wonderful opportunity to spend the day at my old school, Norwegian school of Creative studies, on their international day where I represented University of Wolverhampton as a graduate student. It was great to meet the uni's representative and talk about design, cultures and life after uni. It was also great to talk with students and share my experience from my year abroad.

Now I'm just home eating, as I will go to a friend to hang out later to day. In contrast of Monday and Tuesday where I've just been home, this Wednesday have been a lovely busy day! Just how I like it.

Idag planlagte jeg egentlig at jeg skulle redigere og poste en video på bloggen, men det fikk jeg altså absolutt ikke tid til. Jeg fikk idag muligheten til å dra på min gamle skole, Norges Kreative Fagskole, på deres internasjonale dag og representere Universitetet i Wolverhampton som nyutdannet student derfra. Det var herlig og møte representanten fra universitetet og snakke om design, cultur og livet etter skolen.  Det var også ufattelig kult å få lov til å snakke med stundeter fra NKF og dele min erfaring med å studere i utlandet. 

Nå er jeg egentlig bare hjemme for å spise, så vil jeg dra til ei venninne og bare slappe av. I kontrast med en rolig mandag og tirsdag, har onsdagen idag bare vært fantastisk hektisk. Akkurat som jeg liker det!

X X O X X   ( [ ] u  [ ] ) y ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)