fredag, september 13, 2013

One thursday eve in Trondheim

I was originally going to upload a video today, but it is kind of awkward to edit it when my boyfriend is home and I need some time on it to get satisfied with the video. So, I'm sharing some pictures from yesterday instead. I went to city centre to do some shopping with my dear friend V. I had a gift card I yet haven't used and figured this was an opportunity to find something to spend it on. Had a lovely time and it was kinda fun to see her hooking all the bags on her scooter, because she also decided to grocery shop before going home.

Skulle egentlig blogge en video idag, men har ikke fått redigert den ferdig enda. Er litt awkward å redigere video av meg selv når kjæresten er hjemme, haha. Og jeg vill gjøre en desent redigerings jobb først. Så dere får bare vente i spenning. Isteden for deler jeg noen bilder ifra igår, hvor jeg var på en liten shoppingstur i byen med en god venninne. Jeg hadde enda ikke brukt gavekortet mitt på Trondheim Torg, og tenkte at dette var en mulighet til å finne meg noe. Hadde en herlig shoppings tur og det var artig å se venninnen henge alle posene på scooteren. Hun bestemte seg for å hande inn mat i tilleg før hun kjørte hjem. 








Brought my camera with me but forgot that I had it until the end, typical of me! Also, I just love the signs that shows that fall is finally coming.

Hadde med meg kameraet men kom på det på slutten da vi var ferdig, typisk meg! Foresten, elsker tegnene som tyder på at høsten nermer seg.

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)