mandag, september 16, 2013

A Monday evening

I love late summer evenings, when the autumn is creeping upon it and creates contrast and warm colours. Like it did tonight just right before it got dark outside, when the sun made golden colours on the clouds which reflected the warmth down on the ground. I would run out to take photos, but I was making myself dinner. But just have to share those I got to take!

Jeg elsker sene summer kvelder, når høsten er like rundt gjørnet og skaper kontraster og varme farger. Som den gjorde nå i kveld rett før det ble helt mørtk ute, da sola farget skyene i gylde gullfarger som reflekterte varmen ned på bakken. Skulle gjerne løpt ut og tatt bilder, men jeg stod akkurat å lage middag. Men bare måtte dele det jeg fikkt att!







Right now I'm enjoying a cup of Vanilla spiced tea and sliced fresh pineapple while watching Top Model Norway. Love these programs when I remember when they're on the TV.

Akkurat nå sitter jeg å sipper en herlig kopp med vanilla spiced te og skiver av fersk annanas mens jeg ser på Top Model Norge. Elsker programmet og elsker når jeg klarer å huske på når det går på tv.

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)