mandag, september 30, 2013

Caramel Macchiato's


Third time at Starbucks, first time I remembered to snap shots with my camera. And first time sitting in the far back of the café. Just adore the mix of wooden & blue tables and the colour of the chair. I also love the mixed heights of the tables. And how it is all soft and delicate looking. Wish I was able to take pictures without people, but thats not possible. 

Tredje gangen jeg har vært på Starbucks np, men første gangen jeg har husket kameraet og fått tatt noen bilder. Og førte gangen jeg har sittet helt innerst i caféen. Liker den herlige miksen av bord i tre og blått, og fargene på stolene. Digger at de har mikset med høydene på bordene og. Alt var bare så utrolig mykt og delikat ut. Skulle ønske jeg kunne fått tatt bilder uten at det var folk tilstedet, men det var da desverre ikke mulig.





Also, first time being there with N! We both enjoyed a cup of Caramel Macchiato. Mine was with soy milk, of course. Really don't know if it makes any differenties in tasted tho.. I just don't drink milk. Skipped the extra espresso this time, but must say I missed the enhanced coffee taste. I did that because it cost extra too, since smart me forgot the wallet.... since we went to IKEA first, where I bought candles, and dropping by my home I left the bag with my wallet there. Smart! Anyways, it was delightful to catch up with N. And next time it will be I who treat her with a coffee drink.

Det var også første gangen jeg var innom Starbucks sammen med N! Vi begge nøt hvær vår kopp med Caramel Macchiato. Min var med soyamelk, så klart. Jeg aner virkelig ikke om det gjør noe med smaken, men jeg velger soya fordi jeg drikker ikke melk. Skippet å ha i en ekstra espresso denne gangen, men må si jeg savnet den forsterkete kaffe smaken. Gjorde det kun for å unngå at drikken skulle bli så dyr. Smarte meg glemte nemmelig pengboka. Vi dro til IKEA først, hvor jeg kjøpte meg stearinlys, og etterpå var vi innom meg hvor jeg satte igjen posen med pengboka i... Lurt. Uansett, det var veldig herlig å ta igjen litt skravling med N. Og neste gang vil det være meg som kjøper henne en kaffe. 



X X O X X   (  [ ] u [ ] ) y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)