torsdag, april 07, 2016

Work it out!

God torsdag!

Jeg skulle egentlig ha laget denne posten og kommet meg på trening, og vært relativt godt i gang med det, men youtube kan virkelig suge tiden ut av meg noen ganger. Men all negativitet til side, jeg har lyst å dele noen eksempler på hva jeg hører på når jeg trener. Jeg har en egen spilleliste på Spotify, tilgjengelig offline, med låter med trykk og gode beats til å motivere meg enten jeg er ute og jogger eller trenger å fokusere fullt på å maxe ut på siste sett under en styrke økt. Musikk fungerer helt fantastisk til å motivere!

Så dette er hva jeg hører på når jeg trenger å gi alt:




















What I listen to when I need to push myself. Either when I'm running or I am doing the last set of an exercise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)