onsdag, april 13, 2016

The original Taco

God kveld, 

Haha åh, jeg har hatt en koselig kveld jeg! Perfekt avslutning på dagen og fin fin belønning etter trening, oppvask og vasking av leilighet. Ingenting som koselig besøk når leiligheten er så ren og fin. Også er det alltid gøy å tilbringe tid med noen som synes det er like gøy å ta bilder som meg. Og da vi spiste taco med de orginale taco-skjellene måtte det bare dokumenteres. Samtidig som jeg mimret litt om min første taco opplevelse. 

Det var ikke så gøy skal jeg fortelle dere! Som unge og ungdom var jeg veldig sjenert, og nå det om til å spise fremfor andre var jeg alltid livredd for å grise og dumme meg ut. Tro meg jeg var nervøs da jeg skulle prøve den nye mat-trenden på besøk hos en venninne. I tillegg til hennes foreldre og søsken, hadde de besøk av noen jeg ikke kjente. Double time nervousity. For du klarer jo ikke unngå å grise når du spiser av slike skjell!




Heldigvis, idag var det bare gøy! Tror det er lenge side jeg har ledd så mye ved matbordet på grunn av maten selv. Også må jeg bare le litt av meg selv som setter solbrillene på hodet mens vi var på butikken og kom ikke på å ta dem av på slutten av middagen. Enn at jeg har stått og laget mat med de på hodet uten å ha kjent det! 

Og ble det noe mindre fliring når vi etterpå satte oss i sofaen for å sladre og spise jordbær? Eh nei. I mellom slagene med sladder, vindushopping på nett og jorbærspising ble det selvfølgelig flere bilder og mer latter. Storkoste meg jeg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)