torsdag, april 28, 2016

BarbEco grill: Godkjent!



God torsdags formiddag!

Som jeg nevnte i tirsdagens blogginnlegg var jeg og gubben i gang med å teste julegave fra svigermor. Nemlig en ecogrill fra BarbEco. Den er liten og kjempepraktisk! I denne smarte karen brenner man kuber laget av kokosnøttskall, ett avfallsprodukt, som betyr at ingen trær kuttes ned for å lage kull. 

Den er lett å få start på, det er bare å bruke en lighter til å tenne opp ene hjørnet av kuben og vips, på under 5 minutter er det klart til å grille. Effektiv og varm var den også, og pølsene vi grillet på den smakte som om den var grillet på en vanlig grill. En snapp ble sendt til svigermor om at julegaven var godkjent, og vi har allerede snakket om at grillen skal bli godt brukt i sommer. 

Glem engangsgrillen sier jeg bare! Denne er mye enklere og greier å ha med seg til stranden, parken og på tur. 



Haha, Dexter mislikte virkelig at vi var på feil side av verandandadøren. Forstår liksom ikke helt hvorfor han ikke kommer seg dit han også. Maten ble nokk fortært inne da det enda ikke er helt behagelig å sitte ute å spise. Jeg var dessuten begynt å bli ganske dårlig. Men jeg nøt årets første grillmåltid likevel. 

Da jeg kom hjem på tirsdagen hadde jeg litt vondt i halsen, og i løpet av noen få timer lå jeg hanglende på sofaen og følte meg helt rævva. Hele gårsdagen ble mer eller mindre tilbrakt til å sove eller ligge å mislike tilværelsen. I dag er jeg i form til å sitte oppreist uten hjelp av paracet. Likevel, jeg kjenner det veldig godt i korsryggen at jeg har tilbrakt et og et halvt døgn liggene. Det værker i kroppen generelt så dette er ikke en særlig deilig følelse! Jeg skal varme risposen å legge på ryggen mens jeg legger meg på gulvet og finner på ett eller annet å gjøre. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)