lørdag, april 02, 2016

TGR Straw Jar


Jeg trenger vel ikke nevne at jeg er veldig klar får vår, varme og smoothie nå du ser bilde av denne koppen her? Det ble en aldri så liten spontan handletur på meg og gubben i går da vi følte at vi bare måtte komme oss litt ut av huset. Så vi tok turen innen TGR i byen blant annet, og der kom jeg over denne koppen her. Gjett om jeg gleder meg til å ta den i bruk når solen titter frem og jeg får smoothie cravings. Frem til da fungerer den godt som pynt i vitrineskapet og til et iskaldt glass med saft. 

For bare 20 kr er jo dette en kjempe bargain. Jeg har kjøpt en til i blå hvor glasset er stripet og ikke boblet. Må jo ha et til gubben også, virket ikke som om han klaget på det. Jeg personlig falt pladask for det med bobler i, det er jo mange varianter av disse sugerørglassene ute på markedet, så jeg syntes dette var litt unikt.



I just absolutely love this straw jar from TGR. I love the bubble glass which I think makes it pretty unique. I am so ready for spring, warmer days and smoothie now!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)