onsdag, april 13, 2016

Hairbun, snow & outfit details

Fra starten av Februar til slutten av Mars var jeg jammen ikke så aktiv på instagram. Jeg har generelt vært mindre aktiv enn hva jeg pleide før. Det må jeg absolutt prøve å gjøre noe med. Jeg er litt dårlig med å dele hverdagshendelser ser jeg, det er mye selfies ute å går. Og som jeg skrev i går; Instagram er ett fantastisk minne-arkiv, så flere hverdagshendelser må jeg prøve å få med. 

Ellers så var dette en periode med flere fester; bursdagsfester, jobbfest og dansekveld for å nevne noen. Da pynter jeg meg så klart ekstra, jeg som er så pass interessert i mote, hår og sminke. Jeg prøvde ut mye nytt, blant annet å krølle den korte frisyren min. Jeg hadde dilla på crop tops, store øredobber og å ha håret i en rufsete hairbun. Også har jeg feiret 4 år sammen med den beste fyren noen sinne. 



[B-day party nr 1 • Perfect jeans • Ran one mile]
 


[Messy hairbun • Pink lips  • Working]
 


[B-day party nr. 2 • Snow, snow, snow  • Sushi take away]
 

[The guy I love • Wood, glass and metals  •Flower power]
 


[Orange lips for March • A comfy kitten • knit, tights and boots]

 


[New sunnies • A Cold day  • Celebrating 4 years]

 


[Lace & matte nails • Dance night with the girls  • No comment]



I clearly haven't been that active on instagram through February and March. I need to do something bout that, as I wrote yesterday, Instagram is an amazing memory archive. 

Still, this period contains a  variety of parties, from b-day parties to dance night with the girls. I've been hooked on big earrings, crop top and having my hair up in a bun. I've tried out curling my short hair and figure out other hairdo's as well. And I have celebrated 4 years with the best guy ever. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)