søndag, april 03, 2016

Hello April!


Hei kjære April!
Jeg er litt sen med å ønske deg velkommen, det må jeg bare beklage for jammen er du flott. Til tross for at du brakte oss snø på fredagen, og vi lukket øynene og håpte det bare var en spøk, så bringer du oss sol og blå himmel i dag! Selv om bildene er tatt på denne dag i fjord og knoppene ikke er kommet like langt i år, så vet jeg at det e dette du bringer. Du er den herlige måneden hvor ting skal bli grønt igjen. Det er iallfall det jeg håper på. For selv om Mars sviktet litt på å gi oss vårtegn, så er jeg sikker på at du vil levere.

Kjære April, jeg er klar for varmere dager. Jeg er klar for deilig vårlukt. Spesielt den som du lokker frem når bakken tørker etter et regnskur. Jeg er klar for knopper på trærne og hestehov i veigrøften. Jeg er klar får å se at du bringer bakken til livet og nyte alt som spirer og gror. 

Jeg er fullstendig klar over at du har et potensiale til å bli en kald måned, ingen år er like. Men jeg velger å tro på at du er vårens månede i år. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)